Premiera Sword Coast Legends!
- Napisała Varpeena
- Wydrukuj
- Skomentuj jako pierwszy!
Dziś Premiera Sword Coast Legends!
Tak oto rozpoczynamy naszą długą, wielką przygodę z najnowszym dziełem ze stajni Dungeons & Dragons, cRPG Offline i Online, z Trybem Pojedynczego Gracza, Trybem Tworzenia i Rozgrywania Własnych Kampanii, Trybem Mistrza Podziemi oraz Trybem Kooperacji, opartym na 5-tej Edycji legendarnego systemu D&D wydawanego przez Wizards of the Coast.
Mamy nadzieję, że czas jaki z nami spędzicie, będzie dla Was niezapomniany, ciepły i pozytywny!
Zapraszamy wszystkich Was do współtworzenia naszej Polskiej Społeczności Sword Coast Legends, a więc do udziału w aktywności ninejszego Portalu oraz - a może przede wszystkim - w życiu naszego Forum Sword Coast Legends PL. Zachęcamy również śledzenia bieżących aktualności na naszych stronach społecznościowych, na zwłaszcza Facebook i Twitterze oraz na naszym Kanale Youtube dla SwordCoast.pl. W przyszłości spodziewajcie się także oficjalnych Streamów na Twitchu.
Po Rejestracji nie zapomnijcie zajrzeć do wiadomości powitalnej, którą każdy i każda z Was otrzyma. Znajdziecie w nej mały niezbędnik nowego członka Społeczności.
Owocnych, klimatycznych i kreatywnych rozgrywek!
Permierowa Lista Poprawek
Oto lista poprawek i dodatków do Sword Coast Legends wprowadzonych od czasu Head Start IV. Już dziś Mistrzowe Podziemi otrzymają dostęp do 35 nowych lokacji wewnętrznych (pomieszczeń) oraz dziewięciu Obszarów Lokacji (Location Tiles) rozmaitych wielkości. Zdecydowaliśmy się nie udostępniać ich podczas Head Start V aby nie psuć zabawy graczom poprzez spoilery do Oficjalnej Kampanii Sword Coast Legends.
Nowości:
Dodaliśmy szereg nowych lokalizacji dostępnych od zaraz dla Mistrzów Podziemi podczas tworzenia Modułów / Kampanii.
- Miasto Ludzi (Human City) [L] - z 17 pomieszczeniami (w tym Tawerna)
- Miejskie Slumsy (City Slums) [L] - z 5 pomieszczeniami
- Miasto Duergarów (Duergar City) [L] - z 8 pomieszczeniami
- Miasto Duergarów (Duergar City) [M] - z 5 pomieszczeniami
- Leśna Droga (Forest Road) [L]
- Wyspa w Podmroku (Underdark Island)
- Wieża Duergarów (Duergar Tower) [S] - z 2 pomieszczeniami
- Przyczółek Bohaterów (Heroes Respite na planie Elysium) [S]
-
Towarzysze z Oficjalnej Kampanii SCL mogą być dodawani w innych trybach od momentu gdy przyłączą się do Twojej drużyny.
Przykładowo, kiedy podczas przygód dołączy do Ciebie Jarhild, będzie ona dostępna w Modułach/Dungeon Crawlach tworzonych przez graczy jako Kompan.
Jeżeli postać opuści Twoją drużynę w Kampanii, nadal będzie dostępna w modułach niezwiązanych z Oficjalną Kampanią. - Nowa zbroja dla Design Council: Crystal Aegis dla Kampanii (Story Mode) [musi zostać znaleziona]
- Nowa broń dla Design Council: Vlaakith, Zabójca Umysłów (Vlaakith, Slayer of Minds) do Modułu Historii (Story Mode) [musi zostać znaleziona]
- Dodaliśmy możliwość edycji modułów, które zostały ściągnięte, więc Gracze mogą teraz dzielić się swoimi nieedytowalnymi modułami, a następnie odzyskać je do edycji.
Ulepszenia:
- Wprowadzilismy poprawkę dla sekwencji startującej w Mac i Linux
- Ustawienia jakości grafiki są teraz określane dynamicznie, nie zaczynamy więc gry na najwyższych ustawieniach, a tych bazowanych na wynikach Windows Experience D3D. Mac i Linux mają przypisane domyślnie ustawienia Średnie.
- Ulepszyliśmy animacje kuszy (crossbow) dla Krasnoludów i Halfingów
- Obecnie można pobrać więcej niż jedną stronę modułów
- Poprawiliśmy animacje patrolowania, dając wszystkim postaciom właściwą akcję - bezczynna, wypoczęta bezczynna oraz bezczynna w walce
- Zwiększyliśmy zasięg stabilizacji w celu zmniejszenia prawdopodobieństwa, że postacie nie znajdą się w zasięgu Stabilizacji (Stabilize) innego bohatera
- Dodaliśmy wiadomość o wygasającej sesji w Menu Sword Coast Legends
- Naprawiliśmy wyłączanie menu pauzy w grach typu multi-player
- Poprawiiliśmy animacje tekstur tkanin
- Animacje postaci Impa (Imp) zostały poprawione (Improved)
- Muzyka Podziękowań dla Autorów (Credits) oraz pyskówki w walce działają w finalnej bitwie
- Poprawiliśmy wyświetlanie 16:10 oraz 16:9
- Poprawiliśmy komunikaty pojawiające się gdy pewne umiejetności są wyłączone (poprzez debuffy, czar ciszy itd.)
Naprawione błędy:
- Naprawiliśmy błąd po wybraniu Krasnoludzkiej czaszki (Dwarven skull) w Evermoors
- Przycisk "Zaproś" (Invite) w Kampanii znów funkcjonuje
- Topór Krasnoludzkich Lordów (The Axe of Dwarven Lords) powinien już odpowiednio podnosić Kondcyję (Constitution)
- Naprawiliśmy czarny ekran i brak postaci występujący podczas łączenia do Lobby tuż po tym jak Gospodarz (Host) rozpoczął wgrywanie obszaru
- Klient powinien teraz zachowywać dane dla własnej kampanii, jeśli kończysz grę innej osoby
- Podpicia (intoxication) mogą być teraz wyleczone Zaklęciem Odnowy (Restoration Spell) lub za pomocą eliksiru
- Problemy z animacją wilka zostały naprawione, wilki nie powinny już więcej się "mutować" (Przepraszamy fanów zmutowanego wilka!)
- Po opuszczeniu Cutlass Inn (Tawerna), Gracze nie powinni mieć już problemów z ustawianiem kamery
- Wezwane wsparcie powinno być teraz oznaczone przez odpowiednie / widoczne pierścienie na ziemi
- Tajemnicze, unoszące się peruki nie powinny już objawiać się Graczom
- Usterka uniemożliwiająca zrywanie Grzybów Deathcap (Deathcap Mushrooms) przez Graczy, została usunięta (nie jeść!)
- Stopień Trudności (DC) Pułapek nie powinien już się zacinać po jego zmianie przez MP
- Poprawiliśmy skórki Zwierzęcych Towarzyszy Łowcy (Ranger Companion skinning)
- Naprawiliśmy problem który występował gdy wybierało się bohatera przez rozwijaną listę podczas zmian opcji w menu
- W Trybie Kooperacji dla 4 Graczy naprawiliśmy liczne usterki dialogowe, które potencjalnie powodowały blokady
- Naprawiliśmy blokadę występującą podczas interakcji z sarkofagiem Maferila
- Naprawiliśmy błąd animacji pojawiający się gdy postać wyposażona w kuszę (crossbow) wyciągała drugą broń, który skutkował błędnym jej umieszczeniem na ciele Postaci
- Naprawiliśmy błąd animacji związany ze sposobem noszenia dwuręcznych maczug (two-handed mauls)
- Naprawiliśmy błąd, kiedy Bryn nie stawała się towarzyszem, a wyłącznie podążała za drużyną
- Naprawiliśmy sortowanie według typu w Ekwipunku (Inventory)
- Przygoda "Portowcy" ("The Porters") od teraz posiada wpis w Dzienniku (Journal)
- Naprawiliśmy problemy z Biegłością w Zbroi (Armour Proficiency), które nie pozwalały wyposażyć się w jakiś sprzęt lub go zamieć
- Usprawniliśmy nawigację nieopodal skrzyń w Twierdzy Duergarów (Duergar Stronghold)
- Naprawiliśmy problemy graficzne na mini-mapie w Jaskiniach Bandytów (Bandit Caves)
- Spersonalizowane (Custom) Śluzy (Oozes) od teraz atakują gdy je umieścisz
- Naprawiliśmy szereg błędów ekranu pojawiających się wokół przycisków i logo na Mac i Linux
- Usunęliśmy liczne usterki związane z nieprawidłowym wyświetlaniem się krawędzi zbroi / szat / płaszczy i niektórych fryzur
- Przywołaliśmy do porządku chochliki pojawiające się w szczegółach Dziennika Walki (Combat Log)
Źródło: LINK
To by było na tyle, zapraszamy do komentowania oraz do naszej Społeczności na Forum.
~Varpeena & Imć Sarr