Menu

Pierwszy Gameplay: Oficjalna Kampania!

Gameplay Wideo - Kampania Sword Coast Legends Gameplay Wideo - Kampania Sword Coast Legends
Poprzednia
Następna »

No to karty na stole... Developerzy Sword Coast Legends udostępnili pierwszy gameplay z Kampanii Pojedynczego Gracza. Wśród fanów dobrych cRPG i gier sieciowych (nie mówiąc już o fanach D&D) zawrzało. Na pewno chcecie wiedzieć czemu - dlatego zamiast iść na łatwiznę i tylko wkleić nagranie, przygotowaliśmy Wam coś do czytania.

Kampania Pojedynczego Gracza

"Pierwsze Spojrzenie" to faktycznie pierwszy prawdziwy gameplay prezentujący oficjalną Kampanię SCL. Autentyczny, niezmontowany, od początku do końca w czasie rzeczywistym. 10 minut wideo z gry, której widok na horyzncie wywołał małe trzęsienie ziemi wśród spekulantów i fanów RPG na całym świecie...

No to jest się czym martwić, czy jest się z czego cieszyć, spytacie? My mamy swoje opinie, Wy zaś z pomocą artykułu wyróbcie sobie własne. Zaczynamy!

Analiza "Pierwszego Spojrzenia" na Kampanię w Sword Coast Legends:

0:00 - 0:40 - po wstępie z ognistym logo Sword Coast Legends, naszym oczom ukazuje się klimatyczne menu na tle ufortyfikowanej nadmorskiej osady. Możemy zgadywać, że to tytułowe Wybrzeże Mieczy, zapewne gdzieś na północy. Przedstawia się nam Dan Tugde, u góry ekranu widzimy znacznik buildu deweloperskiego. Graficznie krajobraz, mimo słabej rozdzielczości wideo i anti-aliasingu (co jednak normalne w fazie produkcyjnej) sprawia wrażenie dużej dbałości o szczegóły. Ruchoma trawa, animowane chmury, mgła, powiewające na basztach flagi, przelatujące ptaszysko czy ledwie widoczny, cumujący statek - to teren realistyczny, nieefekciarski. Aż łezka się w oku kręci, gdyż tak mniej więcej jawił się legendarny Baldur's Gate...
Tudge zapowiada głównego designera SCL, Tima Schwalk'a, który za chwilę rozpocznie gameplay. Tło fabularane wygląda następująco:

Gameplay Sword Coast Legends - Tło Fabularne

Drużyna pragnie zemsty na nekromancie, który odpowiada za rzeź The Burning Dawn, zakonu jednego z bohaterów. Aby go wytropić potrzebuje spotkać się z kontaktem w Luskan, który podobno ma jakieś informacje. Jako że bramy miejskie są zamknięte, bohaterowie postanowili włamać się do Luskańskich lochów i znaleźć drogę tamtędy.

Czyżby oczko w kierunku fanów Baldura? - w pierwszym Baldur's Gate z podobnego powodu nie można się było dostać do miasta przez 4 bite rozdziały...

Poprzednia
Następna »

3 komentarzy

  • Belegorth

    Imć Sarr - ja wiem czy weteran, znam starszych graczy ;P spoko, nowi są potrzebni w temacie bo starsi nie nadążają z graniem :P a ja tymczasem do roboty... niedziela rano, pozdr

    napisane przez Belegorth niedziela, 29, marzec 2015 05:40 Link do komentarza
  • Imć Sarr

    @Belegorth
    No proszę, widzę że kolejny weteran dołączył :). Choć będziemy pisać również do początkujących w temacie, cieszy nas to bardzo. A co do Trybu Mistrza Podziemi, za kilka dni spodziewajcie się o nim wieści...

    napisane przez Imć Sarr wtorek, 24, marzec 2015 23:47 Link do komentarza
  • Belegorth

    Ale wypas! Lata na taką grę czekałem, już straciłem nadzieję. No miazga, szok i niedowierzanie...
    Pillarsy nawet fajne ale miały wyglądać jak Sword Coast, że 3d i obrotowa kamera, a wyszło coś między BG II a Dragon Age. No zobaczymy co to będzie... Tryb MP mnie rozpłaszczył, oby to dobrze zaimplementowali.

    napisane przez Belegorth wtorek, 24, marzec 2015 19:13 Link do komentarza

Skomentuj

Powrót na górę

Nasze Portale