Logo
Wydrukuj tę stronę

Gameplay Dungeon Crawl w Sword Coast Legends

Dungeon Crawl w Sword Coast Legends - Pierwsze Spojrzenie Dungeon Crawl w Sword Coast Legends - Pierwsze Spojrzenie

Pełzanie po lochach po raz pierwszy

Szybko Podsumowujemy z Twitcha

Gameplay z Dungeon Master Mode zleciał szybko, ale treściwie. To co zostało zaprezentowane w tych 9 minutach, to wczesna, ale już całkiem funkcjonalna wersja "Dungeon Crawl" - odmiany Trybu Mistrza Podziemi, w którym nasz Mistrz modyfikuje przebieg podziemnego scenariusza w czasie rzeczywistym. Korzystał w tym celu z gotowego szablonu, ale jego swoboda taktyczna wydawała się dość duża. Za dokonania (swoje lub graczy) w połowie DC otrzymał losowe wynagrodzenie w postaci nieprzewidywalnych dla bohaterów wydarzeń - tym razem była to zasadzka hordy zombie...

Rozgrywka wyglądała przede wszystkim ogromnie dynamicznie. Z kolei Interfejs Mistrza Podziemi bardzo mocno kojarzył się z klasycznym widokiem Dungeon Keepera.

Zapis transmisji (minus zabawne komentarze deweloperów) jest już na youtube:

Transmisje co tydzień

Ekipa n-Space zapowiedziała już kolejny stream - odbędzie się on za tydzień, 2-go Kwietnia. Prawdopodobnie gameplaye i krótkie komentarze z kolejnych etapów produkcji będą transmitowane w każdym tygodniu.

Współtwórz Sword Coast Legends

Przypominamy, że SCL znajduje się obecnie w fazie produkcyjnej, co oznacza, że do jej premiery jeszcze wiele może się zmienić. Reakcje graczy na publikowane rozwiązania mają wpływ na decyzje deweloperów! Jeżeli macie własne sugestie, pomysły, czy uwagi - zapraszamy do dyskusji na forum Sword Coast Legends PL. Przekażemy Wasze opinie twórcom gry wraz z linkami do Waszych wypowiedzi.
// Uwaga: forum w trakcie przerwy technicznej, możliwość dodawania wątków niebawem!

To tyle na teraz, bardziej szczegółową analizę przygotujemy już wkrótce.
Do zobaczenia!

Cared for by © ReadyComp.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.